Sabtu, 18 April 2009

The 38th Ungku Omar Polytechnic Convocation




Tahniah untuk semua graduan PUO terutamanya kepada kawan-kawan kami iaitu mohd azwan @ ajuan dan abd aziz farhan @ pa'an.Mereka berdua dah dapat diploma dan dah kerja pun sekarang,so diorang la yang jadi mangsa (kena belanja kawan2 yang dok study lagi hehe) bila datang bertandang ke rumah kitorang.Kitorg segan gak asyik belanja tapi dia nak belanja jugak,so terima je la..

1 ulasan:

liyana [syncro] berkata...

bkan ker ep ade klas?
tu yg x ajak tuh..

hehehhh...