Ahad, 30 November 2008

Hobi saya



Ekeleh boleh jalan la manusia,cakap takde hobi,busuk la,yang korang hari-hari pergi menghendap kucing tengah mengawan tu apa benda,saya rasa tu kategori hobi lah tapi nampak macam kurang cerdik sikit.Hobi orang cakap benda berfaedah,benda berfaedah yang dilakukan semasa lapang adalah hobi,saya rasa oklah tu.Rasa malas nak coret panjang-panjang pasal hobi saya,jadi saya tulis dalam point je lah.Hobi saya dimasa lapang adalah :


1. membaca novel yang menarik.

2. melayari internet.

3. duduk di bawah pondok atau pokok yang redup.

4. memerhatikan orang disekeliling.

5. yang paling saya suka,tengok perempuan lalu-lalang,macam-macam gaya.

6. bagi komen pasal perempuan.

7. menghadap komputer,buat kerja apa yang patut(tapi waktu praktikal menghadap komputer hari-hari bosan).

8. korek hidung(jarang buat,tidak dilaksanakan di tempat awam,takde privasi).

9. korek telinga (pakai putik kapas atau pengorek khas.layannn)

10. suka tengok/baca kamus dan setengah maksudnya dihafal.

11. cari software yang menarik di internet.

12. menyanyi lagu entah apa-apa janji boleh buat bising.


Setakat ini je hobi yang ada@ingat, kalau ada lagi saya tambah.Marilah berkongsi hobi anda bersama saya.

Tiada ulasan: