Ahad, 4 Oktober 2009

HARI BERCAKAP BENAR SEDUNIA


Saya dapat mesej daripada seorang perempuan yang pernah menyayangi saya pada suatu masa dahulu ( mungkin sekarang dia masih menyayangi saya ). Mesejnya berbunyi :

“ Kalau hari ini HARI BERCAKAP BENAR SEDUNIA, apa yang akan awak akan cakap dan beritahu kepada saya?”

Mesej ini memerlukan saya menghantar kepada rakan – rakan yang saya kenali, hanya sebagai untuk mengetahui jawapan yang benar ( saya harap benar lah apa yang rakan -rakan saya balas hehe). Di akhir mesej, perempuan tersebut saya membalas mesej tersebut terlebih dahulu kepadanya sebelum saya menghantar kepada rakan -rakan yang lain.

Mesej yang saya balas adalah :
“ Saya akan cakap dan beritahu kepada awak yang saya sentiasa menyayangi diri awak, tapi bila saya nampak perempuan lain dan perempuan itu suka dekat saya, saya rasa jatuh cinta pada perempuan tersebut..tetapi tiba - tiba awak muncul difikiran saya, saya rasa amat bersalah kepada awak sebab awak sayang sangat dekat saya...”

Saya betul – betul rasa bersalah sebab perempuan tersebut benar -benar menyayangi saya. Pada saya dia seorang perempuan yang sangat setia dan patut dihargai..

saya yang tulis,
hafizemkay.

Tiada ulasan: