Sabtu, 23 Mei 2009

Saya ada kawan





Saya ada kawan. Walaupun kawan saya kacak sikit daripada saya, tapi saya kacak banyak hehe. Sebenarnya saya tak kisah pun kawan saya kacak atau tak sebab saya boleh kawan dengan semua orang. Saya sentiasa menerima sesiapa sahaja yang nak dan teringin nak jadikan saya sebagai kawan. Gambar di atas ni adalah gambar kawan-kawan rumah sewa saya atau dalam bahasa omputih diorang cakap housemate. Lagi satu lupa nak bagitau, saya juga tak kisah kawan dengan boy atau girl,muda atau kurang muda, janji kat hati korang ada keikhlasan nak kawan dengan saya.

Pasal umur tak payah nak sebut sebab kawan-kawan saya dalam gambar ni ada yang kurang muda dari saya hehe. Nak kawan dengan saya korang hantar la mesej kat e-mail saya kat estsince1988@yahoo.com..

Tiada ulasan: